Range Rover: Nicht nur für Heavy-Metal-Gitarristen

[ad_1]

Ursprünglich hatte der Range Rover nur zwei Türen. Erst mit Schweizer Hilfe kam er zu vier Türen und wurde zum Star, der auch den Black-Sabbath-Gitarristen überzeugte.

[ad_2]

Source link https://schweizheute.ch/wp-content/uploads/2017/04/range-rover-nicht-nur-fur-heavy-metal-gitarristen.jpg
Ursprünglich hatte der Range Rover nur zwei Türen. Erst mit Schweizer Hilfe kam er zu vier Türen und wurde zum Star, der auch den Black-Sabbath-Gitarristen überzeugte.

Source link

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s